▶Saraaa's Hovel◀

Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
Owner of this Hovel

Welcome Here ● Do follow dude ● Thank you Visited ●
Speaks like a boss

Exchange Link open
Accept "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed




Past Events



The greatest people

Credits:


Basic Template : Wawa
Owner : Saraa



I'm sorry

hmm , heyyo peeps :') sara can't stop crying this tonight and I don't why :( hmmm
still feel so guilt right now :/ hmmm what I can do for this tonight ?
do you know what ? i don't know why i can't stop crying . I'm sorry, sometimes I have to sacrifice for the family . DEAR EX , hmmm I'm so sorry sayang . I don't mean it . I know you felt so disappointed right now and that it because of me right ? I'm so sorrry :( . demi kebahagiaan semua saya perlu korbankan cinta saya :/  .kakak saya lebih mengenali awak dear ex :| hmmm , awak mesti faham kan sebabnye . malas nak cerita dekat blog , just wanna share mine sadness at here .setiap hari saya mendoakan kebahagiaan kamu , dear ex . saya berdoa semoga awak bertemu dengan someone yang lagi better , yang boleh bawak awak pergi jauh dari saya :') , hari hari saya minta pada Allah semoga awak sentiasa dan kekal senyum walau tanpa saya , sayang .bila ingat awak , honestly saya mula menangis :( hmmm sorry we can't getback . please understand me right now :3 . saya buntu , saya tak tau mana patut saya pergi sekarang :/ . saya perlu menjaga hati semua pihak , tapi hakikatnye saya sendiri yang macam --' hmm , entah laa . susahnye kehidupan ni :3 takut menerima hakikat sebenar , entah bila la aku akan bertahan lagi . hmmm *mood sedih* .
*menangis :(* malam ni macam sepi je life ni sara rasa :/ .terasa kejam and jahat sara ni buat dia macam tu :3 hmmm , sara serahkan pada Ilahi :') DIA maha mengetahui segalanya :)  . kekadang kite kena fikir tentang hati kite jugak :) saya rindukan awak , bila saya ingat awak , mata saya mula basah , jatuh airmata :') don't know why . ILYSM , IMYSM , ISYSM  .
k nanite peeps :)