▶Saraaa's Hovel◀

Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
Owner of this Hovel

Welcome Here ● Do follow dude ● Thank you Visited ●
Speaks like a boss

Exchange Link open
Accept "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed




Past Events



The greatest people

Credits:


Basic Template : Wawa
Owner : Saraa



hurmm terjadi lagi tragedi :/

hyee Assalamualaikum sudah lama tak update ini Blog :)
hurmm kenapa perlu terjadinya pergaduhan ini ? 
pening bila difikirkan .
Ya Allah Apa semua ini ? mungkinkah ada hikmah disebalik semua kejadian ini :/
Ya Allah jika benar dia bukan untukku kau jauhkanlah dia dari hidup ku dan hatiku .
Tetapi Jika benar sudah kau catatkan dan tertulis dia buatku kau dekatkanlah hatiku dan hatinya :|
satukan hati kami kembali .
Silapkah aku dimatanya ? aku penat dengan semua ni .
hurmm aku hanya mampu redha dan berserah dengan apa yang berlaku.
jika kali ni kau tinggalkanku sekali lagi .
janganlah Kau Cari aku lagi tak perlu kembali lagi dalam hidupku dan tak perlu menyala lagi dalam hati ku
biarlah dia gelap gelita tanpa cinta sesiapa .
bersendirian lebih baik :) aku doakan kau bahagia .
aku tahu aku tak sempurna buat kau .
hati aku tak sempurna menyayangi mencintai kau.
Maafkan Aku Wahai Sayang .
Tiada Niat Aku Menyakiti kamu .
Perlukah Aku Berada Disisi kau ?
Kau lebih Layak menerima Yang lebih baik daripada Aku .
Ya Allah Temukanlah Dia Dengan seseorang yang boleh membimbing Dia Kejalanmu
Aku tidak Baik Untuknya .
Sungguhpun Aku sayangnya .
Biarlah Aku menyimpan Segala yang telah Ku lalui Bersamanya :)

" Being Deeply Loved By Someone Give You Strenght ,
loving Someones deeply give you courage. "