▶Saraaa's Hovel◀

Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
Owner of this Hovel

Welcome Here ● Do follow dude ● Thank you Visited ●
Speaks like a boss

Exchange Link open
Accept "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed




Past Events



The greatest people

Credits:


Basic Template : Wawa
Owner : Saraa



even sakit sara tetap senyum tauu :)

hyee peeps , kite berjumpa lagi di episod ke . .. episod kee emm sara pun tak tau episod ke berapa . hehehe
mohon lempang sara now :P hehehek . hmmm see ? sara tetap senyum kann even sara sakit . hei kaum hawa , walaupun kite ini " PEREMPUAN" tolong jangan jadikan itu alasan untuk jatuh . kita kuat ape , hahaha jangan jadikan luka itu sesuatu benda yang boleh buat kamu-kamu jatuh dan mundur . kamu kena bangun menghadapi segala rintangan , well no one perfect right . so sabar je lah okee , " bak kata kawan kite si mustika omei ni , sabar itu manis buahnya " 
ye , memang dimata dunia kaum hawa ini kaum yang lemah tapi tidak semestinya dia lemah selamanya :) so don't give up okee girllssssssss ;)
eh ? sara ni melalut pulaa ye , tetiba je nak bagi motivasi kann ?
hmm , tah lah sara pun tak tahu nak buat ape lagi dah , bila sara terasa sakit hati atau something yang boleh buat hati sara break up sara akan diam , dan terus diam . even sakit hati terasa dalam-dalam . sara cuba simpan dalam-dalam :) sebab tuu bila dia text sara tak tunjuk sangat yang sara tengah sakit hati dengan dia :\ sebab malas nak gaduh . tapi hurmmm hari ni macam tak boleh nak control maybe sara penat + letih sangat badan ni rasanya sebab tuu otak masuk anign + air sikit . mood punn kurang . haishh baru je tinggal kejap sebab dia suruh makan sekali look at twitter , hmmm ? malas lah cakap pape . sara diam jelah pandai-pandailah dia sedar sendiri , yelaa kann dia semua betul apa dia buat semua perfect right . ape yang sara buat di mata dia semua salah , walaupun apa sara buat tu benda biasa . hmm tah lah sara cuma nak dia terima sara seadanya :') tapi bila sara cakap cam tu kat dia , dia persoalkan balik , " awak cakap awak nak saya terima awak seadanye tapi awak ade ke terima saya seadanye , awak suruh saya berubah tapi awak tak nak berubah untuk saya " hurmmm awak , saya nak awak berubah kepada kebaikan , saya suruh awak stop smoke sebab saya tak nak awak sakit , smoke tuu kan bahaya , saya suruh stop sebab ada kebaikan nye :\ tapi awak tak pernah faham dan sedar yang ape saya suruh buat benda tu semua untuk kebaikan awak jugak ,dan sebab saya sayang awak , tapi awak ? tetap pandang benda tuu hina kann .
hmm ,terus terang saya dah penat nak bergaduh dengan awak setiap hari setiap masa , saya harap sangat awak izinkan saya pergi hari khamis ni , saya nak tenangkan diri ni , please oke izinkan saya pergi . kekadang kita kena + perlu korbankan hati kita untuk orang yang kita sayang , even sakit dan pahit untuk ditelan tetapi itulah hakikat sebenarnya :') mungkin itu lebih baik kann.
Anyway , sara doakan semua calon SPM semoga berjaya dunia ahkirat , permudahkan segala urusan peperiksaan dan permudahkan soalan untuk dijawab , InsyaAllah kalau kita usaha kita akan dapat kejayaan itu , walaupun result korang tak segempak yang korang harapkan , percayalah korang akan dapat jugak kejayaan itu tak kiralah dimana atau bagaimana ,Allah maha Adil :)
okeelah time to say good byee night peeps :)
may see you soon .