▶Saraaa's Hovel◀

Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW DASHBOARD
Owner of this Hovel

Welcome Here ● Do follow dude ● Thank you Visited ●
Speaks like a boss

Exchange Link open
Accept "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed




Past Events



The greatest people

Credits:


Basic Template : Wawa
Owner : Saraa



hahah sukaaa sangat tengok benda ni :)

hyee :) semua tengok dia bersmesra kat bawah ni :) eh eh sara suka tau dia macam ni :)

" udah-II lar Muhd Shaziq Roslee oyt ,
tok sah nk emo sgt aih :)
cam x besa nan aku nie . . .
ko ptot ase bangga 3 admin duk pjok ko ,
bangga lar sgt an ? hahaha "
 
haha alolo , sweet nye ade orang pujuk dia :) aku ni tak guna pujuk dia punn tak pandai hoho ^^
apelaa dia patut bagga kann ? hahah




alolo sweet nyee ada orang nak pujuk dia aku apa ade ? sakit kann hati diaa jee tau :) untung laah ada orang caring pasal awak patut bersyukur muhd shaziq roslee :) .diorang lebih caring pasal awak dari saya n awak lebih biase dengan diorang daripda saya .



alolo mesra nye tengok :) sweeeeet nye :D macam gula-gula hahahaha .
bagus laah dah ada org ambil berat pasal awak :) 
mesraaaa nyeee ^^ suka sangat tengok :)

Muhd Shaziq Roslee da2 .. jgn ngis. . adik sis nie ad kan .. jgn sedih2

alolo comel nyee dia pujuk :) untungnye perempuan tu hahahaha :/

Muhd Shaziq Roslee HAHA .. selamat sis aku nie hati xmacam sayur .. hihi

hah ! tu dia ada lagi ayat dia hahaha :) suka aku membacanya :) sis aku ? alahai sayangnye dia dengan akak dia ^^


dah baca ? see sara suka dia buat macam tu suka sangat :) happy go lucky sekarang ni .
Allah je tahu :) dia ke aku yang tak cukup satu ?
hahah time aku layan orang sebok nak marah nak maki aku macam aku binatang tapi dia ?
heeey shaziq , tak perlu mencari keslahan orang je awak patut lihat diri awak okee :)
hahah okee aku tengah happy sekrang ( dalam hati Allah je tahu )
kau ada adik , kakak angakt lepas ni ? awex angkat plax kann ?
huhu ^^ sorryy laa aku tak bodoh n tak bangang :)
even aku budax bawah kau aku ni baru setahun jagung aku tak senang dibodohkan :/
okee lah lain kali fikir dulu sebelum bertindak okee :)


sorry if aku terlalu kasar dengan kau .
aku tak guna diorang lebih perlukan kau . kau lebih perlukan diorang :)
hahah stil nak marah aku pasal twitter ?
fikirlah okee :) aku tak kesah pasal tu .
buat apa kau nak after this .
i'll never stop you .
just do it :)


okee byee Assalamualaikum semua selamat malam :)